FAQ vedrørende rekruttering

Her har vi samlet en del af de mest almindelige spørgsmål vedrørende rekruttering.

  • Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg? 
  • Hvad er en uopfordret ansøgning og hvordan søger jeg?
  • Hvorfor kan jeg ikke vedhæfte et personligt brev, når jeg registerer min uopfordrede ansøgning?
  • Hvor finder jeg ledige stillinger? 
  • Hvad gør jeg for at søge en ledig stilling?
  • Hvad gør jeg for at opdatere mit CV?
  • Jeg har ansøgt om en stilling og vil ændre i min ansøgning, kan jeg det?
  • Hvordan ved jeg at min ansøgning er blevet sendt?
  • Hvor mange stillinger kan jeg søge?
  • Hvad er en jobagent?
  • Kan jeg fjerne mit CV fra jeres database?
  • Jeg har hørt at I planlægger at åbne en ny butik tæt på mig. Hvornår begynder I at annoncere efter personale?
  • Jeg har allerede sendt en uopfordret ansøgning, skal jeg også søge om en specifik, ledig stilling? 

Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?

Gå ind under 'Upfordret ansøgning' og opdatér dit CV på Biltemas karriereside og siden videre for at opdatere. Klik på knappen 'Glemt kodeord?' og angiv den e-mail, du brugte, da du registrerede din profil. Så sender vi dine login-info til din e-mail. Tips! Måske brugte du din mail som brugernavn ved registrering? 

Hvad er en uopfordret ansøgning og hvordan gør jeg?

Gå ind under 'Karriere > Uopfordret ansøgning' og skab en CV-profil, hvor du lægger dine informationer op og uploader dit CV. Profilen gør dig søgbar i Biltemas rekrutteringssystem og gør det muligt for dig at benytte vores Jobagent. 

Jobagenten opdaterer dig pr. mail, når der er ledige stillinger indenfor dit område. Tjek også din spammail for at være sikker på at mailen ikke havner der ved en fejl. 

Hvorfor kan jeg ikke vedhæfte et personligt brev, når jeg registerer min uopfordrede ansøgning?

Placér CV og personligt brev i samme dokument, så er den klaret!

Hvor finder jeg ledige stillinger? 

Vi lægger alle ledige stillinger ud på hjemmesiden under 'Karriere > Ledige stillinger'.

Hvad skal jeg gøre for at søge en ledig stilling?  

Klik på linket i annoncen for at komme videre til registerering af din ansøgning. Hvis du allerede er registreret i vores database, vælger du at logge ind på din eksisterende konto, hvor du også får mulighed for at rette og supplere dine oplysninger før du registrerer din ansøgning. Hvis du ikke har en konto, skal du blot registrere dig med en ny konto. 

Hvordan opdaterer jeg mit CV?

Log ind på din konto vi dette link: http://biltema.easycruit.com/cv_page.html. Du kan også komme ind på siden via vores hjemmeside under 'Karriere > Ledige stillinger'. Når du er indlogget, går du ind på 'Skab/opdatér CV.'

Jeg har ansøgt om en stilling og vil ændre i min ansøgning, kan jeg det? 

Gennem at logge ind på din profil via http://biltema.easycruit.com/cv_page.html, kan du ændre på dine personlige oplysninger, samt alt der er lagret i databasen. De ændringer, du foretager dig, vil automatisk blive opdateret på en stilling, du har ansøgt om. Det er desværre ikke muligt at ændre i dit personlige brev, når det først er afsendt. 

Hvordan ved jeg at min ansøgning er blevet sendt?

Du får en bekræftelsesmail til din mailadresse, du har brugt til registerering af din konto. Hvis du ikke har fået nogen bekæftelsesmail indenfor 24 timer, betyder det at noget er gået galt. Tjek om bekræftelsesmailen er endt i din spammail. Kontrollér derefter at du har opgivet den rigtige e-mail. Hvis alt ser ud til at være rigtigt, men du stadig ikke får en mail fra os, kan det betyde at din anøssøgning ikke er kommet igennem. I så fald skal du registrere den igen. 

Hvor mange stillinger kan jeg søge?

Der er ingen begrænsninger for hvor mange stillinger du kan søge. Hvis du vil øge flere stillinger på en gang, skal du dog ansøge om hver enkelt stilling. Det er ikke muligt at søge om flere stillinger i samme ansøgning.

Hvad er en jobagent? 

En jobagent hjælper dig med at holde øje med hvornår der bliver slået stillinger op, der matcher de kriterier, du har angivet i din profil. Tjenesten er helt automatiseret, og indebærer ikke at nogen sidder rent fysisk og holder øje. Du foretager dine valg, når du opretter din CV-profilm og du kan ændre dine valg til enhver tid. 

Kan jeg fjerne mit CV fra jeres database?

Hvis du vil fjerne dit CV fra vores databse, kan du gøre det. Det gør du helt simpelt ved at logge ind på din konto via http://biltema.easycruit.com/cv_page.html og derefter vælge 'Fjern konto og CV fra database'.

Jeg har hørt at I planlægger at åbne en ny butik, der hvor jeg bor. Hvornår bgynder I at annoncere efter personale?

Stillingerne til nye butikker vi åbner, bliver lagt op, når åbningen nærmer sig. Til at begynde med søger vi efter en butikschef, derefter følger stillinger til ledelsesgruppen, og til sidst annoncerer vi efter afdelingsansvarlige og butiksmedarbejdere. 

Tips! Register en uopfordret ansøgning allerede nu, og skab en såkaldt jobagent. Når de stillinger, du er interesseret i, bliver lagt ud, får du en mail. Information om hvilke positioner vi har i vores nye butikker, finder du under 'Karriere > Hvad kan vi tilbyde dig'. 

Jeg har allerede sendt en uopfordret ansøgning, skal jeg også sende en ansøgning til opslåede stillinger? 

Det er ikke nok med en uopfordret ansøgning, hvis du er interesseret i en specifik stilling. For at din ansøgning kan knyttes til den rette stilling, må du aktivt søge de stillinger, du synes er interessante. Når du logger på din personlige kandidatprofil, kan du enkelt søge de stillinger, du er interesseret i uden at du skal udfylde alle oplysninger igen.