Detailkæde opruster digitalt: Nu lanceres Mit Biltema

Detailgiganten Biltema, der ellers satser hårdt på de fysiske kundeoplevelser, opruster nu digitalt. Det nye Mit Biltema skal gøre kundeoplevelsen bedre.

Publiseret 2019.04.16

Med 11 varehuse i Danmark og flere på vej er Biltema i kraftig vækst. Men det er ikke kun fysisk, der ekspanderes. Også online udvider detailkæden sin tilstedeværelse og lancerer nu fordelsprogrammet Mit Biltema. Her kan kunderne få lagret sine kvitteringer digitalt, samle digitale indkøbslister og få gode rabatter på udvalgte produkter, og det er gratis at være medlem.

De fysiske varehuse er stadig rygraden, også i fremtidens Biltema. Vi vægter de fysiske kundeoplevelser højest, og det bliver vi ved med. Men sideløbende har vi fuldt fokus på at udvikle os online og på at forbedre den digitale oplevelse. Det er jo ofte på vores hjemmeside handlen starter, fortæller Jacob Møller, der er direktør i Biltema Danmark.

Mand står foran indgangen til Biltema-varehus og holder reklameskilt med information om Mit Biltema og digitale kunde­fordele

Lettere for storshoppere

Ifølge Jacob Møller er Mit Biltema særligt tiltænkt storshopperne i de danske varehuse.

Vi har en del faste kunder, som altid handler hos os og ofte køber stort ind. Skal man for eksempel bygge en ny terrasse eller give bilen en større omgang, kommer der jo ofte en del varer i kurven, og der er det bare rart at have kvitteringerne samlet online, så man ikke skal bekymre sig om krøllede boner.

Biltemakunder kan gratis oprette en brugerprofil på Mit Biltema.  

 

Biltema er en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj.