Spørgsmål og svar omkring Smart Home hos Biltema

Spørgsmål og svar omkring Smart Home hos Biltema

Tænker du på, hvordan du finder manualen til din Smart Hjem enhed? Eller undrer du dig over, hvordan du skal tilføje en ekstra enhed? Her har vi samlet nogen af de mest almindelige spørgsmål, som omhandler smarte produkter hos Biltema.

Hvad hedder appen?

Appen til Biltemas produkter hedder Tuya Smart.
 
 

Er appen gratis?

Ja, appen er gratis og kompatibel med med både iOS og Android.
 
 
 

Hvilke netværk understøttes?

Alle netværk som anvender 2,4GHz Wi-Fi frekvens.
 

Appen finder ikke den enhed, jeg vil oprette forbindelse til, hvad skal jeg gøre?

Et godt Wi-Fi-netværk er grundlaget for et velfungerende Smart Hjem. Sørg for at du har et 2,4 GHz Wi-Fi-netværk. I nogle tilfælde kan vægge forstyrre modtagelsen, så stå gerne så tæt på routeren som muligt, det kan gøre det lettere. Hvis dette ikke hjælper, skal du muligvis gentage koblingstrinnene (Parring af enheder)
 
 

Kan jeg tilføje mere end én enhed ad gangen?

Ja, du behøver kun at tilføje en enhed af en bestemt produkttype, f.eks. en pære. Derefter kan du bruge funktionen ”Søg efter enhed” i appen, og alle enheder, der er i parringstilstand (blinker) vises på samme tid.
 

Hvor kan jeg finde manualen til min Smart Home-enhed?

Alle manualer findes under Manualer og dokumenter på den respektive produktside her på Biltema.dk.
 

Hvilke stemmeassistenter understøttes?

De fleste produkter fungerer med Google assistent og Amazon Alexa. Når du har linket din Smart Home-konto til enten Google Home eller Amazon Alexa, kan du styre dine enheder, uanset hvor du er, så længe du har internetadgang.
 

Kommer der flere Smart Home-produkter i fremtiden?

Ja, vi udvider sortimentet gradvist med nye produkter. Sortimentet kan variere i vores Biltema varehuse, men alle produkter er tilgængelige på Biltema.dk. Hold udkig!

Hvordan kan jeg bruge Smart Hjem både derhjemme og i sommerhuset?

Opret bare et nyt ”Hjem” i appen (Profil – Administrer dit hjem – Opret hjem) og navngiv det Sommerhuset, så du kan skifte mellem de forskellige hjem og produkter i hvert hjem. Der er forskellige netværk, som du opretter forbindelse til, men alt styres i den samme app. Smart ikk?

Hvor kan jeg få hjælp hvis vi spørgsmål ikke findes på listen?

Du kan altid stille dit spørgsmål eller sende feedback til os, enten til et af dine lokale varehuse eller til vores kundeservice afdeling på kundeservice@biltema.dk.