Ofte stillede spørgsmål om gavekort

Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål om vores gavekort. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte Biltemas kundeservice.

Læs mere om købsvilkår for gavekort

 


Kan jeg bruge gavekortet, når jeg handler gennem Køb & Hent?

På nuværende tidspunkt kan du ikke betale med gavekortet, når du handler gennem Køb & Hent.

Jeg fortryder købet af gavekort, hvad gælder?

Fortrydelsesretten er gældende i 30 dage efter købet af gavekortet. Gavekortet skal være ubrugt. Hvis du fortryder købet skal du kontakte Biltemas kundeservice i varehuset. Husk at medbringe kvittering. Du kan også ringe til vores kundeservice på 70 80 77 70. Her skal du bruge kvitteringsnummeret.

Det digitale gavekort blev ikke leveret, hvad kunne der være sket?

Kunden er ansvarlig for, at oplysninger såsom mobiltelefonnumre, er udfyldt korrekt ved køb af gavekort. Hvis det digitale gavekort ikke kan leveres pga. forkert indtastet mobilnummer krediteres købet.

Kan du fylde flere penge på dit gavekort, eller skal du købe et nyt?

Det er ikke muligt at fylde flere penge på et gavekort.

Kan du købe alt med et gavekort?

Du kan bruge gavekortet som betalingsmiddel for alle Biltemas varer.

Gyldighedsperioden på kortet er udløbet, men jeg har penge tilbage på kortet. Kan jeg stadig betale med kortet?

Efter gavekortets gyldighedsperiode er udløbet, kan det desværre ikke benyttes som betalingsmiddel mere.

Kan du betale en del af beløbet for et køb med gavekortet?

Ja, et eller flere gavekort kan bruges til delbetaling sammen med andre betalingsmuligheder.

Er kortet knyttet til én person?

Nej, gavekortet er ikke knyttet til en bestemt person.

Kan man få resterende penge udbetalt fra gavekortet ved køb?

Restbeløbet på gavekortet udbetales ikke kontant. Det resterende beløb overføres til et nyt gavekort, som kan benyttes næste gang du handler.