Sportsudstyr

Er du vild med sport og træning, så skal du tjekke vores sortiment. Vi har prisfornuftige sportsartikler indenfor en lang række sportsgrene. Se vores brede udvalg herunder.

Billigt sportsudstyr

Sport og sportsartikler behøver ikke at koste mere. Hos Biltema mener vi at alle skal have mulighed for at dyrke motion med ordentlig sportsudstyr til en rimelig pris. Biltema kan tilbyde god kvalitet fordi du slipper for at betale for et dyrt markedsført varemærke. I stedet køber vi stort ind og sælger varer under vores eget navn.


Udstyr til mange slags sport

Vi har sportsudstyr til en lang række populære sportsgrene. Uanset om du er til holdsport eller solosport, boldsport eller vintersport finder du noget hos Biltema. Her finder du udstyr til firmaholdet, familiesport eller bare dig selv. Vi har også udstyr til vægt- og konditionstræning, cykling og meget mere.


Aktiv familie

Fælles sportsaktiviteter i familien er både sjovt, hyggeligt og sundt. I behøver ikke det helt store udstyr for at komme i gang, og kan finde grundlæggende udstyr til en rimelig pris hos Biltema.
Mange har travlt i hverdagen, og så kan det være svært at finde tid til at være sammen. Sportsaktiviteter sammen giver jer noget at være sammen om, og sørger for at fokus ligger netop på samvær og jeres fælles aktivitet frem for at man bliver distraheret af skærme eller pligter. Børn, der har været aktive som små og set deres forældre dyrke motion, har også en større tendens til at blive ved med at dyrke sport når de bliver teenagere og voksne.

 

Sport i hverdagen

Danskere lever som helhed sundt og dyrker en del motion - men det er ikke alle, der kommer op på de anbefalede 1/2 times fysisk motion hver dag. Det bør være hårdt nok til at pulsen kommer op, men skal ikke være så hårdt at du slet ikke kan tale imens. Det vil sige at cykling, rask gang og energisk rengøring faktisk godt kan gøre det ud for en hel del af din motion. Motionen må også gerne deles op, så det eks. er 15 minutters cykeltur hver vej til og fra arbejde. Derudover bør du også være fysisk aktiv ved høj intensitet - så pulsen kommer op hvor du ikke kan føre en samtale og du får sved på panden - to gange om ugen i 20-30 minutter. Det hjælper med at vedligeholde kondition, muskelstyrke og knogler.
Du må selvfølgelig også gerne træne mere. Op til 110 minutters moderat træning eller 45 minutters intensiv træning om dage giver positivt, mærkbart resultat på helbredet. Motion derudover kan give bedre sportsresultater her og nu,men set over et helt liv giver det ikke nødvendigvis et bedre helbred.

Få mere motion ind i hverdagen med sportsudstyr, der gør det nemt og tilgængeligt at dyrke sport, når du har tid.

0 Søgeresultater